La Ştefăneşti se înfiinţează Poliţia Locală

0
1

  • Vor fi şapte agenţi şi un şef serviciu



În ultima şedinţă de Consiliu Local de la Ştefăneşti s+au hotărât printer altele şi o reorganizare a aparatului de specialitate al Primăriei. Astfel vor fi redimensionate anumite structuri, vor fi desfiinţate posturi lipsite de utilitate, dar vor fi şi înfiinţate structuri necesare cum ar Poliţia Locală.


Pentru început, Poliţia Locală Ştefăneşti va vea în componenţă 7 agenţi şi un şef serviciu, deşi conform legii s-ar fi putut ca acest serviciu să aibă o structură mai mare. „În aprilie – mai, vom avea Poliţie Locală. Durează până atunci pentru că trebuiesc urmaţi anumiţi paşi legali. Nu ştiu de ce nu a fost înfiinţată până acum, nici eu nu eram adeptul, dar vă spun de unde a plecat ideea şi am văzut necesitatea. Am sesizat că aveam foarte mult de plată la colectarea gunoiului şi am decis ca maina de gunoi să fie însoţită de cineva de la noi şi costurile au devenit mai mici. Apoi, este nevoie de urmărirea în construcţii, trebuie o disciplină în construcţii, cum ar fi străzile sparte pentru lucrări şi poliţia locală poate urmări să fie asfaltată la loc. Apoi gunoaiele din localitate… nu poţi urmări să se respecte legea dacă nu ai poliţie locală. Mai putem vorbi despre maşini parcate aiurea… În plus, am discutat şi cu vecinii şi am aflat că au scăzut mult cantităţile de gunoi aruncate, este disciplină, linişte în localităţă… Noi avem de exemplu şi camere montate, dar nu are cine să le urmărească…. Poliţia Locală va face asta. Vor fi şapte inşi plus şef serviciu” ne-a spus ieri primarul din Ştefăneşti, Nicolae Velcea.
Birouri taxe – impozite în teritoriu
Tot în cadrul şedinţei de consiliu s-a hotărât şi reorganizarea în Primărie. „În cele aproape 4 luni de la preluarea mandatului, au fost situații în care am întâmpinat dificultăți în activitatea zilnică din primărie, din cauza lipsei unei structuri ierarhizate și funcționale, cu atribuții bine stabilite, care să răspundă eficient nevoilor locuitorilor orașului nostru. Mulțumesc tuturor consilierilor locali care au înțeles necesitatea reorganizării aparatului de specialitate și care, prin votul lor, au fost de acord cu propunerea mea de a redimensiona anumite structuri, de a desființa unele posturi lipsite de utilitate, dar și de a înființa structuri absolut necesare, prevăzute de lege, precum Direcția de Asistență Socială și Serviciul de Poliție locală. Scopul acestei reorganzări a fost îmbunătățirea servicilor publice pentru cetățeni, prin responsabilizarea și creșterea performanțelor profesionale ale angajaților, care vor conduce implicit la dezvoltarea orașului Ștefănești. Aveam 37 de compartimente şi le-am comasat. Le-am transformat în birouri sau servicii. Avem de exemplu Compartimentul de cadastru care se ocupă şi fond funciar şi altele… sau Biroul Registru Agricol unde intră mai multe, Biroul Urbanism, Taxe – Impozite… Mai vrem să facem nişte birouri pentru Taxe ş Impozite în localitate, ca să venim în sprijinul locuitorilor şi să nu mai se creeze aglomeratie la Primărie… Am desfiinţat anumite posture lipsite de utilitate, de exemplu administrator la Primărie, la Sala de Sport, în zona blocuri, la ADP aveam şef serviciu responsabil şi şef formaţie şi nu mergeau amândouă, aveam şase paznici şi am desfiinţat un post. În total am desfiinţat 7 posturi şi am înfiinţat 7 posturi de Poliţie Locală” a explicat situaţia de le Ştefăneşti, primarul Velcea. S.Mihai


LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.