Uzina Dacia a livrat 70.000 mașini electrice

2
  • Spring este liderul pieței pe acest segment

Dacia Spring a înregistrat deja peste 110.000 de comenzi la nivel internațional, în decurs de doi ani. Astfel, aproape 70.000 dintre modelele electrice porduse la Mioveni au fost deja livrate clienților din 30 de țări, marea majoritate din Europa.
Cele mai multe vehicule Dacia Spring erau înmatriculate la finalul anului trecut în Franţa (aproape 29.000 de unităţi) și Germania (peste 14.000 de unităţi).
În România, Bogdan Luca din București a devenit posesorul celui de-al 10.000-lea vehicul Dacia Spring vândut pe piaţa din România.
Autoturismul, de culoare albă, afișând noua identitate vizuală a mărcii Dacia, a fost achiziționat prin intermediul programului de reînnoire a parcului auto național, Rabla Plus. Dacia Spring este liderul detașat al pieței vehiculelor electrice din România, deținând în prezent peste 50% din vânzările acestui segment.
„Atingerea jalonului de 10.000 de unități livrate reprezintă o confirmare a succesului înregistrat de primul model electric al mărcii Dacia. Oferind cea mai accesibilă soluție de mobilitate electrică de pe piață, Spring contribuie din plin la democratizarea segmentului vehiculelor cu emisii zero”, a declarat Mihai Bordeanu, Director General Automobile Dacia. S.M.

2 COMENTARII

  1. Vai de capul vostru! Foarte mulți români sunt convinși că Dacia Spring este o mașină electrică românească. În realitate, aceasta se produce integral în China și nu are niciun fel de legătură cu fabrica de la Mioveni.

  2. Putini cumparatori constientizeaza o surpriza neplacuta pe care o vor avea peste 10-20 de ani:
    – costurile implicate de CASAREA unei masini electrice.

    Bateriile (inclusiv bateriile masinilor electrice) contin substante chimice periculoase,
    iar casarea bateriilor trebuie facuta (legal) in centre autorizate.
    Sunt sigur ca legislatia se va inaspri peste 10-20 de ani cand vor incepe casarile masinilor electrice, fara posibilitati de a face ilegal o astfel de activitate, adica:
    – la momentul casarii proprietarul va plati costurile (pe care eu le presupun a fi mari) si va obtine o hartie de la operatorul REMAT
    – cu hartia respectiva va putea sa isi radieze masina

    Fara radierea masinii – proprietarul va plati in continuare impozit pe ea.
    Fara dovada de casare proprietarul nu va putea beneficia de programul Rabla Electric pe care guvernul Romaniei in mod sigur il va implementa la momentul respectiv (da, vim evea si ‘rable’ electrice in viitor).

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.